середу, 2 травня 2012 р.

Dear Mr. Platini... Danken Frau Merkel!

Кілька разів я набирав Dear Mr. Platini і зупинявся.
Я знав, що я хочу йому сказати.
Я знав, що мої слова прочитає лишень якийсь клерк УЄФА.
Я знав, яку відповідь отримаю: "Спорт поза політикою".
Тому і зупинявся.
Я радий, що УЄФА почула канцлера Німеччини Ангелу Меркель.
І певен, що Німеччина робить заяви про бойкот Євро 2012 не від нелюбові до України, як старанно доводить Кость Бондаренко.
А тому, що Німеччина добре пам'ятає як виникав націонал-соціалістичний режим. І яку роль у розвитку гітлеризму відіграла Олімпіада 1936 року у Берлині.
Німеччина отримала дуже болюче щеплення від тоталітаризму - і її турбують прояви цієї жахливої хвороби у будь-якій країні.
Тому я вдячний канцлеру Меркель.
І обов'язково напишу листа Платіні.

Немає коментарів:

Дописати коментар