понеділок, 23 липня 2012 р.

Притисніть цеглиною. Як нема - старою праскою...

Час від часу починаю боротьбу за тишу вдома. Шизофренична ситуація - розкати старого, доброго хард-року, більше турбують сусідів, аніж мене, а от шурхотіння вентиляторів компа час від часу доводять мене до сказу, а сусідам по барабану...
Сьогодні, розмірковуючи про варіанти створення fanless htpc поклав правицю на кришку свого десктопа - і трапилось диво!
Зникло гудіння!
Я перевірив разів десять! Правиця діяла безвідмовно!
Задля підвердження її магічних властивостей, я поклав на системний блок "Англо-українсько-россійський словник усталених виразів".
Холєра, він діє як і моя права рука...
Тобто, покладанням правиці на комп'ютер, я не зменшу рівень шуму будь-де...
На життя доведеться заробляти тим, чим вмію...
А у разі, якщо ваш комп голосить, як мій - покладіть для початку на нього стару праску, сучасні надто легкі. Як нема - цеглину.
Цей рецепт, до речі, непогано застосовувати і до деяких "політиків"...
:)

Немає коментарів:

Дописати коментар