середу, 31 жовтня 2012 р.

Вони фальсифікують - я стверджую, бо на моїй дільниці усе було чесно

Так, на дільниці 800781 218-го округу (Святошинський район м.Києва), де я був спостерігачем, фальсифікацій не трапилось.
Я можу це стверджувати, бо практично не виходив з дільниц протягомі 23 годин.
Так, мені пощастило, що на нашому окрузі проти кандидата від ОО "Батьківщина" Ар`єва від ригів йшов безнадійний ахвіцер калашніков, а у Третьякова і Парцхаладзе, як вважали риги,  достатньо бабла щоби купити потрібний результат.
Отже, ми опинились майже в ідеальній ситуації: ніякого пресингу зовні, тільки кваліфікація членів комісії.
Тепер слідкуйте:
1. Голосування закінчилось о 20-00.
2. Списки виборців опрацювали десь до 21-00 (тричі перераховували - була розбіжність у 1 голос, знайшли).
3. Невикористані бюлетені опрацювали і погасили приблизно  о 23-30.
4. Результати по загальнодержавному округу (списки) підрахували десь о 1-00.
5. Протоколи (тільки спостерігачам - 15 штук) заповнили, підписали, пропечатали десь о 3-30.
6. Приблизно о 4-00 закінчили підрахунок голосів у по мажоритарному округу.
7. Десь о 6-00 закінчили писання протоколів - для комісії та спостерігачів.
О 6-30 я вийшов з дільниці.
Наші результати були дуже близькі до результатів екзит-полу по Києву.
Приблизно о 15-00 результат нашої дільниці з`явився на сайті ЦВК. Ближче до 23-00 були результати майже всіх дільниць 218-го округу.
Тобто, якщо виборчі комісії займаються лише арифметикою - підрахунок має бути закінчений увечері наступного дня.

Якщо ОВК рахує третій день- значить, результати фальшують.

Я знаю це, бо на моїй дільниці все було чесно.

Немає коментарів:

Дописати коментар