середу, 31 липня 2013 р.

Все залежить від людини. На жаль.

Сьогодні святковий день - для Лєри, для мене, і для мого сина. Сьогодні ми отримали повідомлення "про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичною особою - підприємцем". Людською мовою, мій син більше не є ФОПом. Навіть юридично.

Фактично він не є ФОПом уже майже два роки, з часу відбуття у маленьку західноєвропейську країну. Нудну, неправославну, натівську і єесівську - що може бути гірше?
Припинення діяльності ФОПа було покладено (за гроші, зрозуміло) на юридичну фірму, конкретно на її працівницю Лєру. Їй було надано довіреність на виконання відповідних дій.
Але оскільки в Україні бізнес-клімат невпинно поліпшується, спрощується - людською мовою, пакрашчуєцца - термін її довіреністі сплив. Року виявилось замало, бо Україна "райз рейтінг дуїнг бізнес", "тейк інвєстмєнт", Євро-2012 і все таке. Тепер Лєра вимагає від клієнтів довіреність на три роки.
Оскільки син видав мені "генеральну" довіреність, згідно з якою я не маю права хіба що укладати за нього шлюб, це нас особливо не турбувало. Треба буде підпис - під'їду, розпишусь.
Нарешті, Лєра спромоглась зібрати всі довідки (деякі вдруге) - з банку, податкової, пенсійного, ще якісь - і повідомила, що у Святошинській райадміністрації нас будуть чекати сьогодні, о 15:15. Запис на прийом було здійснено через інтернет!!! (Як їй це вдалось, не знаю. Спробуйте це зробити на сайті райідміністрації. Попи є, офіціоз від газети "Хрещатик" є, фізіономія уродженця м.Горлівка Донецької області - голови Святошинської у м.Києві донецької державної адміністрації є, а запису на прийом - не знайшов).
Отже, о 15:10 ми увійшли. Велика кімната, з десяток столів, над столами стовбичать електронні табло: 01, 02, 03... Люд практично відсутній - коли у країні економіка квітне, хіба є сенс і час реєструвати власний бізнес? Тіко встигай працювати на вітчизняного олігарха - зарплати шалені, навіщо ризикувати? Нам випав номер 06 - стервозного вигляду нудьгуюча баба років 50-ти.
Вона довго вивчала мою "генеральну" довіреність, і не визнала моїх прав. "Бути представником" з "представництва моїх інтересів у всіх без винятку установах... (в тому числі в органах державної влади та управління...) виявилось недостатньо!
Клята нотаріус не написала, що я маю право отримати повідомлення про припинення реєстрації ФОП!
Як єдино можливий варіант, стерво запропонувала мені від імені мого сина, на підставі наданої мені "генеральної" довіреності, надати Лєрі довіреність на припинення реєстрації ФОП мого сина.
О, Закони Хамурапі!
О, Публій Муцій Сцевола!
О, Римське право!
О, Руська правда Ярослава Мудрого!
Зважаючи на розташування райадміністраціїї неподалік від відомого Святошинського РОВД, я був готовий перейти до втілення у дію моєї улюбленої 5-ї статті Конституції України. Втім, Лєра запропонувала звернутись до начальника відділу. Я вважав ідею марною, але погодився.
І трапилось чудо.
Вадиму Васильовичу Кушніру вистачило менше десяти хвилин аби прочитати мою довіреність, визнати обсяг наданих мені прав достатнім, оформити повідомлення і вручити  мені. Ще за цей розповісти історію з власного юридичного досвіду.
- Все залежить від людини,  - сказав він на прощання.
- Велике Вам спасибі, - відповів я.
Хоча хотів сказати: "на жаль". Бо коли все залежить від людини - система не працює.

Немає коментарів:

Дописати коментар