четвер, 9 січня 2014 р.

Що це було?

Не тільки я ошелешив від сміливої заяви до сьогодні нікому не відомої Громадської ради Майдану.
Можна сказати, від жаху здригнулась вся президентська вертикаль, Янович перейшов на польску мову, а у Чикаго температура піднялась на двадцять градусів за Фаренгейтом.
Отак не побоятись, вийти і заявити - всі нах... тобто, не всі, а прогнила апазиція, і не з пляжу, а з політичної арени!

Негайно відкрийте дорогу молодим партії районів!
Хто це такі - запитав я у g+?
Я їх не пам'ятаю! Я не бачив їх у листопаді ані на Майдані, ані на Михайлівській, не зустрічав на Інститутській у ніч з 10 на 11-е грудня... Я не пам'ятаю, щоби ми обирали якусь громадську раду на віче!
Але, виявляється, поки ми робили справи приземлені і мілкі, шановні таваріщі робили справи стратегічного, глобального рівня - готували ультіматум!
Опозиції...
Хто ці герої фронту, який ніхто не бачить?
Я спробував пошукати першого-ліпшого з групи безстрашних - Павла Жовніренка.
Справжній герой! Читайте: Кандидат технічних наук, доцент кафедри міжнародного права та порівняльного правознавства КУП НАН України. 
О Сорбона нашої Вітчизни - Макіївській інженерно будівельний інститут!
Я людина широких поглядів, і по собі знаю, що далеко не завжди наша перша освіта стає справою всього життя - але щоби кандидат тєх наук став доцентом міжнародного права... Гірко, але вимушений подякувати совєцькій владі: у КПІ усі різновиди хіміі, математики, фізики - та усіх природничих наук - нам таки викладали фахівці саме з відповідних спеціальностей. Навіть викладач англійської мав диплом викладача англійської мови...
Важко було знайти якусь інформацію про саму раду - коли і ким заснована, зокрема. Але сторінка у мордокнизі є.
Перечитайте уважно цей перелік. Тут я наведу лише окремі, найбільш знані і вшановані народом України організації:

АЖБ "Житлосвіт"
Ініціативна група пенсіонерів України
Ініціативна група Крик народа
ІТ-палатка Наталя
Креативна спільнота V Віче
Офіцерський корпус Рух
Офіцерський корпус

Рада козаків-засновників відродження україського козацтва  
Асоціація фермерів Бобринецького району.

Що тут казати - навіть цей коротенького переліку достатньо, аби Янукович підняв руки вгору, спригнув з пенька і здався у полон Павлу Жовніренку.
А апазіція просто зараз здала мандати - просто уродженцю міста Іловайська Донецької області, співавтору тексту Договору між Чеченською Республікою Ічкерією та Російською Федерацією (1996). .
Він знайде, кому їх передати.
 

Немає коментарів:

Дописати коментар