вівторок, 8 січня 2013 р.

Митець має бути голодним...

Сьогодні на ТВІ біля Мустафи Найема зібралась чудова компанія: Роман Шрайк, Борис Кушнірук, Александр Ройтбурд і Тарас Березовець.
Слухаючи, які події останнього тижня найбільше схвилювали шановне панство, я трохи захвилювався: мені  здалось, що зараз буде викрито антисемітську змову проти респектабельної, шанованої усім світом авіакомпанії "Аеросвіт", що належить пану Коломойському.
Ким інспіровану змову - самі розумієте...

Але, на моє щастя, розмова пішла про подію, що дійсно шокує - підслуховування журналіста львівської газети "Експрес" Тараса Зозулінського. До речі, у зв'язку з цією справою, цікава точка зору деяких видатних опозиціонерів  - адже немає сумнівів, що біографії галицьких ментів які приймають активну участь у цих ганебних діях, та й життєписи їх батьків, дідів, прадідів до сьомого коліна, дозволять не ховати свою національність від запису до паспорту. Вони ще і церкву свою запишуть - бо ходять до правильної.
Насправді, мене вразив Тарас Березовець.
Він казав таке!!!
Від дозволяв такі вислови на адресу режиму!!!
Очі лізли на лоба: це той, що останні півроку ніс з тв-екранів якусь маячню, з якої зрозуміло було лишень - апазіція не знає що робити, невідомо що наробить, най вже ліпше триває покращення, ніж помаранчевий хаос та безлад...
А сьогодні...
І я зрозумів: 2012 рік закінчився. Договори виконано. Гонорари отримані. Або зрозуміло, що крім передоплати, грошей не заплатять.
А їсти хочеться.
Потрібні нові контракти.
Тому можна сказати троха правди.
Бо справжній митець має бути голодним.
Але не дуже довго...

Немає коментарів:

Дописати коментар