понеділок, 1 квітня 2019 р.

З кого вибирати?

Три дні тому трохи порохобствував зі старими знайомими.
Наслухався багато, втім нічого нового. Більш усього було закидів було - не тих Порошенко  призначав. Насіров, Ярема, Гонтарєва (!), Конситуційний суд (!!!), Шокін, Луценко, ще хтось... Не суть важливо, що більшість перелічених у розмові президент не призначав одноособово, а хіба що вносив кандидатуру на затвердження до парламенту, чи затверджував кандидатури внесені іншою владною структурою.
Відповідь моя була - призначав хоча б не найгірших з нашого напрочуд освіченого, розумного, чесного, відповідального і патріотичного суспільства.
Здається, старих знайомих я переконав.

Дивлячись на результати голосування сьогодні, я бачу ще одне підтвердження своєї правоти. Де шукати кандидатів на державну службу? Серед тих двох третин суспільства, які вірять клоуну, багачці без власного житла, газовому крадію, гудку Ахмєтова, зоофілу?
Які не здатні прорахувати хоч на один крок наслідки своїх дій?
А для більшості тих наших, хто здатен порахувати два кроки і більше, на жаль, на будь-якій посаді власна кишеня важливіша за державний гаманець. Яценюк (як приклад) на такому тлі виглядає білою вороною, і народ таким не йме віри, бо він "лисий очкарик" - за словами мого дядечка, якого я переконувати ні у чому не став.

От і попробуй вибрати.

Немає коментарів:

Дописати коментар