понеділок, 2 березня 2015 р.

Як обранці чують виборця

У вересні минулого року давня знайома, що мешкає у США, переслала
цікавий е-мейл. Це була відповідь сенаторки її штату на звернення
підтримати Україну у протистоянні з Росією. Відповідь невелика,
приблизно ¾ формату А4, але інформативна: пані сенатор прозвітувала,
що підтримала законопроекти щодо допомоги Україні, що комітет, який
вона очолює, приймає активну участь у підготовці нових законів, які
мають перешкодити "tyrannical ambitions of Vladimir Putin"...


Наприкінці - "дякую за те, що витратили свій час, щоби написати мені",
"листи та телефонні звернення виборців є найважливішим чинником у
прийнятті рішень"...

Зрозуміло, що лист писала помічниця сенаторки, що підпис сканований -
але моя знайома була приємно вражена.

Ми із знайомою, вочевидь, відносимось до тих 20% виборців, які знають,
як зв'язатись з обраними їми депутатами
http://blogs.ukrinform.gov.ua/blog/iryna-bekeshkina/lyudey-ne-cikavlyat-obrani-nymy-deputaty
бо приблизнор тими ж днями я написав електронного листа своєму
депутату-мажоритарнику - на офіційну адресу, зазначену на сайті ВР. Не
просив вкрутити лампочку у під'їзді, а висловив свою думку стосовно
одного законопроекту. Тим більше, у 2012, на виборчій дільниці, де я
був спостерігачем (безкоштовно, і не від його партії), мій майбутній
депутат, тиснучи руку, пропонував звертатись, якщо щось. От і
звернувся.

І не отримав у відповідь навіть автоматичної відповіді "дякую за Ваш лист".

Мабуть, мажоритарнику від одного з київських округів пишуть більше
листів, ніж сенаторці від штату з населенням більш ніж 4,5 мільйонів.

Діяльність нардепа, звичайно, можна відслідкувати на дуже незручному
для користування сайті Верховної Ради - два виступи з місця, нуль
запитів, сім законопроектів. А як дізнатись про його погляди на
сьогодення, думку про майбутнє?

Так ми ж живемо у третьому тисячолітті!

У фейсбуці нардепа - суцільні перепости, чи не єдиний авторський текст
присвячений розборкам дружини з керівництвом НТКУ з приводу
перенесення часу виходу її телепередачі. А твіттер нардепа для мене
віднедавна заблокований - щось я не так порадив. До речі, твіттер
"Кавполит" класичного українофоба Максима Шевченка мене теж
заблокував…

Мабуть, якщо Фонд «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва» та
соціологічна служба Центру Розумкова опитає нардепів, чи цікавить їх
думка виборців - сто відсотків відповість ствердно. А ще сто відсотків
запевнять, що знають, як зв'язатись з виборцем.

Тільки здається мені, що більшість з них досі уявляє цей зв'язок так
само, як і автор безсмертного слогану "Почую кожного".

Немає коментарів:

Дописати коментар