неділя, 24 березня 2013 р.

Нас не догонішь!

Ніч з 23-го на 24-е березня (або з 51-го на 52-е лютого) я провів на вокзалі.
Проводжав дружину у відрядження - разом з дитячим танцювальним колективом, де вона працює викладачем. Вирощує нову генерацію шоу-бізнесу, так би мовити...
Взагалі, я ще досі на вокзалі - пишу цей пост у очікуванні відкриття метро. Метро, до речі, закрилось о 00:15, як завжди - бо у Києві оголосили надзвичайний стан і наказали всім державним-комунальним-силовим - які ще у нас є служби? - рятувати киян і гостей столиці від наслідків катастрофічної негоди.

четвер, 21 березня 2013 р.

Hutchinson розбудовує завод у Польщі.


Отак живуть наші сусіди - без гучних закликів об'єднатися навколо влади та взяти лопати для чищення снігу, без скиглення  про недружній Захід і дорогий газ.

Американська промислова група  Hutchinson, що входить до складу Total Group, планує розширити завод з виробництво герметиків, що застосовуються під час виробництва автомобілів (так звані  "car body seals") у місті Лодзь (Lodz).Будуть встановлені кілька виробничих ліній, що призведе до створення 250 нових робочих місць. Інвестиції складуть близько 10 млн євро.
Hutchinson має у Польщі кілька заводів - у Лодзі, Живеці (Zywiec) та Бельско-Бяла (Bielsko-Biala), на яких виробляють комплектуючі для автомобілів.



середа, 20 березня 2013 р.

Проблеми мовознавства

Навіщо "Свободи" ратує за чистоту мови у Верховній Раді?
Кожного разу, як мені "експерти" роз'яснюють що все це - зрежисована гра могутньої влади із продажною апазіцієй, я згадую безсмертна фраза з пісні Віки Врадій: "А мені все одно, ковбаса чи калбаса - аби вона була!"
Ще років двадцять тому я остаточно збагнув: без української мови не буде ані ковбаси, ані калбаси. Бо дешева і якісна ковбаса є там, де існує конкурентна економіка. Неправий, не дешева - доступна багатьом за ціною, якісна ковбаса. Тобто там, де громадяни можуть заробити достатньо грошей, аби бідкаючись і жаліючись на дорожнечу, сплатити за газ по 400 євро - як у Німеччині, наприклад.
 Чи може існувати конкурентна економіка у країні, де урядовці та законодавці не розуміють мови, якою написані закони?
Чи здатен Чєчєтов, Єфрємов, Колєсніков, Азаров, не кажучи вже про Янук-овоча, осягнути зміст американської, швейцарської, польскої або чеської конституцій без перекладу Грищенка або Кожари?
Так само незбагненним лишається для них і текст Конституції України - що старої, що нової, що старої нової. Так само незрозумілими є для них і похідні від Конституції закони України, написані іноземною для них мовою.
І які закони можуть писати і приймати ці люди?
Їм не допомагає прописана у прогограмах КПСС спорідненість слов'янських мов.
І православ'я мозку (сумніваюсь у наявності у ригів мізків у голові) що гармонічно замінило Устав КПСС, не допомагає. Для кадрового комуняки Єфрємова місто Васильків навряд чи пов'язано зі Святим Рівноапостольним князем Володимиром (до речі, Вальдемаром середньовічних саг кількох країн-членів НАТО та ЄС), якого він збирається влітку цього року славити майже як Кіріла з Breguet.
І, дійсно, Васильків - це якось неофашистські. Інша справа - Артьомовск, Кіровск, Молодогвардєйск, Пєрвомайск, Стаханов, Комісарівка.
А як нема під Київом Хацапетівки чи хоча б Яснопромінского - то хай будуть Васильки.

вівторок, 19 березня 2013 р.

Муданзян брав!

Видатний лобіст українського вертолітобудування Ярослав Сухий випадково відкрив таємну сторінку своєї героїчної біографії.
До сьогодні ми вважали його звичайним недобитком-комунякою, який завдяки родинним зв'язкам щирому інтересу до авіамоделізму проліз у Верховну Раду України аби кришувати інтереси власника "Мотор-Січі" Богуслаєва сприяти розвитку авіабудівельної галузі. Ну, як галузь зростає нам відомо - дещо не так, як статки богуслаєва. Втім, чого очікувати від професійного комуняки.
Але виявляється, все не так. Або дещо зовсім не так.
Насправді Сухий - глибоко законспірований спецназівець. І вся його офіційна біографія - лише прикриття.
Як справжній ніндзя він береже сили. Він вичікує слушного моменту. Він заколихує увагу ворога.
І коли прийде його час - він як...!
І знову візьме Муданзян.

пʼятниця, 8 березня 2013 р.

Izo-Blok розширюється

На попередній роботі підтримував стрічку новин на сайті фірми. Перенесу цей обов'язок до свого блогу - тим більше, що ця новина для мене символічна: створював подібне виробництво в Україні. Нашого заводу вже нема, а поляки - працюють.

Виробник комплектуючих із спіненого поліпропілену (EPP) для автомобілів  польска компанія Izo-Block повідомила про розширення виробництва у місті Хожув (Chorzów). Компанія придбала землю для будівництва виробничого приміщення та складу для забезпечення виконання кількох проектів.
Izo-Block постачає компоненти на конвеєри Volkswagen, Ford, Volvo та Jaguar Land Rover, та провідним постачальникам автомобільної промисловості Faurecia і Johnson Controls   

European Plastic News