вівторок, 31 липня 2012 р.

Автомобільне обличчя європейської кризи

Дві не головні новини автосвіту у липні.
Mersedes винайняв фінську компанію Valmet робити автівки А-класу. Власних потужностей не вистачає, навіть із урахуванням відкритого весною в Угорщині нового заводу. Попит надто великий...

Криза у Європі, криза...
Дивно, що за замовлення не поборолись форди та сітроєни нашої квітучої країни - Васадзе (ЗАЗ), Порошенко (Богдан) та Свинарчук (Єврокар). Може, масштаби не вразили - всього лиш 25 тисяч легковиків на рік, така дрібниця. Та й маленький цей А-клас, непристижно...
А двома тижнями раніше той же сайт повідомив, що Mitsubishi продає завод у Голандії - занедорого, за 1 Євро. Бо надто витратно робити там лишень 50 тисяч машин на рік. Новий власник не планує виробляти на заводі вугілля, електрику із сонячних променів, або перебудувати його на овочесховище чи стадіон. Він буде робити автівки BMW.
Попит надто великий...
Криза у Європі, шалена криза...